Pages - Menu

wtorek, 11 lipca 2017

Wielki powrót?

Kilka lat temu zachwycałam się debiutancką powieścią Lucie Di-Angeli Ilovan Żniwo gniewu (recenzja → tutaj). Książka ta oparta jest na prawdziwych wydarzeniach z życia rodziny autorki i po dziś dzień zajmuje szczególne miejsce nie tylko na mojej półce, ale i w moim sercu. Lubię do niej wracać i wciąż na nowo przeżywać tę trudną i bolesną, ale jakże piękną podróż do czasów II wojny światowej.

Dziś mam ogromną przyjemność trzymać w dłoniach jej drugą powieść Zapisane w gwiazdach - wydaną przez wydawnictwo Zysk i S-ka i cieszę się jak... dziki kojot! Autorka długo kazała na siebie czekać, liczę jednak, że i tym razem się nie zawiodę i czeka mnie prawdziwa czytelnicza uczta!


2 komentarze:

  1. O książkach nie słyszałam, ale zapowiadają się obie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żniwo gniewu" jest naprawdę fantastyczną powieścią - polecam gorąco. Przeczytaj :) Mam nadzieję, że "Zapisane w gwiazdach" będzie równie cudowne. Szkoda, że wydawnictwo tak słabo promowało/promuje te książki.

      Usuń