Pages - Menu

piątek, 3 czerwca 2011

Spotkanie z Markiem Orzechowskim

Ach... Wczoraj wyznałam, że lubię Brukselę, bo właśnie tam odnalazłam swoje szczęście, a dziś dowiaduję się, że w Pruszkowie i Mińsku Mazowieckim (dlaczego nie w Poznaniu?) szykują się dwa niesamowite spotkania z  Markiem Orzechowskim - autorem książki Belgijska melancholia.











 Szkoda, że nie jest mi to po drodze... Ale Was zapraszam serdecznie, bo Belgia to naprawdę piękny kraj, a te ich czekoladki... mmmm - niebo w gębie!

4 komentarze:

  1. Ja też niestety nie mogę się pojawić :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że w moim mieście takich akcji nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim mieście niestety nie ma wielu takich akcji :( a chętnie bym się wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  4. O belgijskich czekoladkach słyszałam legendy, ale jeszcze nie miałam okazji ich popróbować.

    OdpowiedzUsuń