Pages - Menu

poniedziałek, 10 października 2011

Stos


Nowości... od wydawnictw

29 komentarzy:

  1. Elegancko !
    Tylko pozazdrościć :)
    Miłej lektury xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący... Ciekawa jestem Marii Skłodowskiej-Curie, czekam więc na recenzję :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stosik. Jejku, dzięki Tobie wiem, że "Shirley" to takie tomiszcze XD Miałam je w planach, ale nie widziałam jeszcze fizycznie tej książki.
    Miłej lektury i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy stosik, sama osobiście chciałbym poznać ,,Korzenie'', choć inne pozycje także budzą zainteresowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę "Shirley" oraz książki o Witoldzie Gombrowiczu. Bardzo ciekawi mnie też pozycja Laurent Lemire.

    Jednym słowem piękny stosik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, Shirley! Bardzo, bardzo chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stos godny pozazdroszczenia ;) Wspaniale się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. OoO no to mnie zaintrygowałaś. Cudny stosik!

    OdpowiedzUsuń
  9. "Shirley" i "Jaśnie Panicz" to moje ostatnie marzenia...a ponoć marzyć zawsze można:)
    stos ciekawy, ciekawy....

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny stos :) nie czytałam tych książek więc tym bardziej czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć czytałam już świetną biografię Skłodowskiej, z niecierpliwością czekam na Twoja recenzję!

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja bardzo czekam na "Jaśnie Panicza", bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny stos! Z wielką nieskrywaną przyjemnością podkradłabym Shiley.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosik aż pachnie nowością;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo szlachetne książki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne okazy! Wszystkie, a dla mnie najbardziej nęcąca jest zwłaszcza biografia Skłodowskiej :) Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę tu coś znajomego :) "Anagramy z Warszawy"

    OdpowiedzUsuń
  18. Najchętniej podkradłabym "Shirley" - od dawna mam ją w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również życzę miłej lektury ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja KLĘŁAM kiedy czytałam Jądro ciemności. To jedna z najgorszych lektur, jakie mi było dane czytać. Natomiast "Sekretna kochanka Dickensa" wydaje się ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny stosik Bronte i sekretną kochankę z przyjemnością bym podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawi mnie "Shirley", czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wygląda Twój stos!
    W szczególności "Shirley"... ;)

    OdpowiedzUsuń